سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای اطلاعات ریبون کارت شناسایی رنگی Evolis Half Panel

 

استفاده از ریبون چاپگر کارت شناسایی اصلی Evolis    به جلوگیری از نقص چاپ کمک می کند و اطمینان می دهد که کاربران از چاپ کارت شناسایی با کیفیت بالا با هزینه بهینه برای هر کارت بهره مند می شوند. Evolis در توسعه فناوری ریبون‌های چاپگر کارت شناسایی Evolis و مواد مصرفی، معرفی نوآوری‌ها، ویژگی‌های امنیتی و عملکرد بهینه چاپگر کارت شناسایی همکاری نزدیکی داشته است. این مواد مصرفی Evolis که توسط بخش تحقیق و توسعه و کیفیت Evolis تست و تایید شده است، کیفیت و قابلیت اطمینان را برای عملیات چاپ کارت شناسایی شما به ارمغان می آورد.

اولیس در مورد برنامه های چاپ به چه نتیجه ای رسید؟

با گذشت زمان، Evolis متوجه شد که برخی از برنامه‌های چاپ کارت شناسایی فقط به چاپ رنگی بخشی از کارت شناسایی نیاز دارند، برای مثال چاپ رنگی عکس کارت شناسایی. برای کاربردهایی مانند این، یک ریبون چاپگر کارت شناسایی Evolis در اندازه کامل ضروری نیست، و کاربر می‌تواند با استفاده از نوار چاپگر کارت شناسایی نیم‌پانل، در هزینه و مواد خود صرفه‌جویی کند. در اوایل سال 2003، Evolis نوار چاپگر کارت شناسایی YMCKO نیم پنل Evolis را برای رفع این نیاز به بازار معرفی کرد.

ویژگی ریبون چاپگر شناسایی

نوار چاپگر کارت شناسایی رنگی Evolis Half-Panel YMCKO یک ریبون تصعید رنگ است که دارای مشخصات جوهری مشابه با ریبون چاپگر کارت شناسایی رنگی استاندارد Full Panel Evolis است. نوار رنگی پلی اتیلن ترفتالات (PET) با لایه های نازکی از پوشش های تخصصی است. غلظت مواد رنگی بسیار کم بوده و در آب نامحلول هستند. در فرآیند چاپ، آنها فقط در دمای بالای 50 درجه سانتیگراد پخش می شوند. خطرات مربوط به این محصول مربوط به فیلم پایه PET است. تنها تفاوت بین ریبون چاپگر کارت شناسایی Evolis Standard YMCKO و نوار چاپگر کارت شناسایی Evolis Half-Panel YMCKO طول پانل های رنگ زرد، سرخابی و فیروزه ای است که برای ریبون Half-Panel دو برابر کوچکتر از نوار چاپگر کارت شناسایی YMCKO است. نسخه استاندارد پنل.

 

ریبون رنگی پرینتر نیم پنل جدید در بازار شناسایی زمانی استفاده می شود که یک تصویر شناسه عکس رنگی و مقداری چاپ رزین مشکی متون، آرم و بارکد مورد نیاز باشد. در بسیاری از موارد، نوارهای چاپگر کارت شناسایی نیم پنل Evolis در کارت های شناسایی خالی و همچنین در کارت های شناسایی از پیش چاپ شده استفاده می شود. برنامه های اصلی کارت شناسایی دانشجویی، نشان شناسه حمل و نقل، نشان کارت شناسایی کارمند، کارت عضویت در باشگاه و گواهینامه رانندگی است.

 

مزایای ریبون چاپ کارت شناسایی YMCKO نیم پنل Evolis:

مقرون به صرفه: 40? هزینه کمتر از نوار استاندارد چاپگر کارت شناسایی رنگی Evolis تمام پنل YMCKO

کاربر گرا: استقلال چاپ بالاتر از YMCKOK استاندارد برای مداخله کمتر: 400 چاپ در هر رول به جای 200 چاپ.

نوآورانه: Evolis اولین تولید کننده چاپگر کارت شناسایی بوده که این نوع ریبون را معرفی کرده است. این راه حل اثبات شده اکنون در بسیاری از کشورهای جهان برای چاپ کارت شناسایی با حجم بالا استفاده می شود.

نوارهای چاپگر کارت شناسایی رنگی Evolis Half Panel YMCKO را می توان در همه چاپگرهای کارت شناسایی Evolis استفاده کرد. طول تصویر شناسنامه نباید از 35 میلی متر تجاوز کند و می توان آن را در هر جای کارت شناسایی قرار داد. به لطف فرمان ویژه درایور، چاپگر کارت شناسایی Evolis نقطه رنگ عکس شناسه عکس را تشخیص می دهد تا کارت شناسایی بتواند به درستی خود را زیر سر چاپ قرار دهد و چاپ دقیقاً از جایی که تصویر مورد نیاز در کارت شناسایی است شروع شود. هنگام استفاده از نوارهای چاپگر کارت شناسایی نیم پنل Evolis، تصویر شناسنامه باید تنها عنصر رنگی در طراحی کارت شناسایی باشد. عناصر سیاه رنگ مانند متون، بارکدها و غیره را می‌توان در هر جایی روی کارت شناسایی قرار داد، زیرا آنها به همان روشی که هنگام استفاده از ریبون‌های چاپگر کارت شناسایی استاندارد/تمام رنگی YMCKO Evolis مدیریت می‌شوند، مدیریت می‌شوند.

کارت های شناسایی می توانند خالی یا از قبل با پس زمینه رنگی چاپ شوند. هنگام چاپ روی کارت های شناسایی از قبل چاپ شده، مطمئن شوید که هیچ پوششی (O) وجود ندارد که در آن تصویر رنگی چاپ شود. در غیر این صورت کیفیت چاپ توسط سیستم کارت شناسایی شما تغییر خواهد کرد.